Известие

Collapse
No announcement yet.

За оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За оборотите

    Здравейте колеги!Искам да се извиня предварително за пускането на темата,но ме държат нерви вече.След всичко изписано по темата за клатене на обороти,и това че след смяната на почти всички неща по двигателя,като ламбда сонда,дебитомер,стъпково моторче,чистене на клапи и адаптации и т.н.В крайна сметка след хвърлянето на сумати пари за части,решение не се намира.
    Тук идва моя въпрос към някой от колегите,които си разбират от работата и се надявам да отговорят колкото и глупав да е въпроса ми.
    Искам да попитам има ли връзка например ВАРИАТОРА,а според мен има с мененето на оборотите,както и датчика на коляновия вал???
    Споделям това,защото на няколко пъти след запалване на моята,стартирането е с ужасно тракане на вариатора,след секундно претрисане,заглъхване и нормализиране на оборотите,след като са паднали на 100 преди това,вариатора все едно изчезва а колата става по тиха от вятъра.за вървенето няма да говоря,защото имам чувство,че става 2,5.проблема с клатенето изчезва,но за жалост до следващото палене а това претрисане не се полува винаги за да се оправи.а за датчика на коляновия вал,просто ми дойде на ума да попитам.
    sigpic
    156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!


  • #2
    Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
    Здравейте колеги!Искам да се извиня предварително за пускането на темата,но ме държат нерви вече.След всичко изписано по темата за клатене на обороти,и това че след смяната на почти всички неща по двигателя,като ламбда сонда,дебитомер,стъпково моторче,чистене на клапи и адаптации и т.н.В крайна сметка след хвърлянето на сумати пари за части,решение не се намира.
    Тук идва моя въпрос към някой от колегите,които си разбират от работата и се надявам да отговорят колкото и глупав да е въпроса ми.
    Искам да попитам има ли връзка например ВАРИАТОРА,а според мен има с мененето на оборотите,както и датчика на коляновия вал???
    Споделям това,защото на няколко пъти след запалване на моята,стартирането е с ужасно тракане на вариатора,след секундно претрисане,заглъхване и нормализиране на оборотите,след като са паднали на 100 преди това,вариатора все едно изчезва а колата става по тиха от вятъра.за вървенето няма да говоря,защото имам чувство,че става 2,5.проблема с клатенето изчезва,но за жалост до следващото палене а това претрисане не се полува винаги за да се оправи.а за датчика на коляновия вал,просто ми дойде на ума да попитам.
    А клапанчето на отдушника след дроселовата клапа?

    Comment


    • #3
      Виж ми аватара Потърси ме на скайп ако искаш
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
        Здравейте колеги!Искам да се извиня предварително за пускането на темата,но ме държат нерви вече.След всичко изписано по темата за клатене на обороти,и това че след смяната на почти всички неща по двигателя,като ламбда сонда,дебитомер,стъпково моторче,чистене на клапи и адаптации и т.н.В крайна сметка след хвърлянето на сумати пари за части,решение не се намира.
        Тук идва моя въпрос към някой от колегите,които си разбират от работата и се надявам да отговорят колкото и глупав да е въпроса ми.
        Искам да попитам има ли връзка например ВАРИАТОРА,а според мен има с мененето на оборотите,както и датчика на коляновия вал???
        Споделям това,защото на няколко пъти след запалване на моята,стартирането е с ужасно тракане на вариатора,след секундно претрисане,заглъхване и нормализиране на оборотите,след като са паднали на 100 преди това,вариатора все едно изчезва а колата става по тиха от вятъра.за вървенето няма да говоря,защото имам чувство,че става 2,5.проблема с клатенето изчезва,но за жалост до следващото палене а това претрисане не се полува винаги за да се оправи.а за датчика на коляновия вал,просто ми дойде на ума да попитам.
        Малко ти е останало за да стигнеш до края. почисти си дюзите с ултразвук почисти си всички масси по инжекцията на компютъра на главата на кутията и където иам още и ако не стане може да се наложи да се регулира дросела ръчно да се настрой да затваря добре, след което отново адаптация.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          то т'ва е ясно.виж дюзите не съм ги чистил,както и кабеляците които казваш.дросела ми е като стъкло чист.ако дюзите не са наред не трябва ли и да не върви като хората.тя си върви повече от прилично.200+ ги няма за нищо стига да позагрее малко и да спре да трака вариатора.затова питам за него.той не е сменян и ми е легнал на нервната система сега да ме тормози.

          ---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:43 ----------

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Виж ми аватара Потърси ме на скайп ако искаш
          не мога да те намеря в скайп оем
          Last edited by saint78; d.m.y г., 17:45.
          sigpic
          156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            почисти си всички масси по инжекцията на компютъра на главата на кутията и където иам още
            Направи това няколко пъти.......също и с другия полюс.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment

            Working...
            X