Здравейте колеги!Искам да се извиня предварително за пускането на темата,но ме държат нерви вече.След всичко изписано по темата за клатене на обороти,и това че след смяната на почти всички неща по двигателя,като ламбда сонда,дебитомер,стъпково моторче,чистене на клапи и адаптации и т.н.В крайна сметка след хвърлянето на сумати пари за части,решение не се намира.
Тук идва моя въпрос към някой от колегите,които си разбират от работата и се надявам да отговорят колкото и глупав да е въпроса ми.
Искам да попитам има ли връзка например ВАРИАТОРА,а според мен има с мененето на оборотите,както и датчика на коляновия вал???
Споделям това,защото на няколко пъти след запалване на моята,стартирането е с ужасно тракане на вариатора,след секундно претрисане,заглъхване и нормализиране на оборотите,след като са паднали на 100 преди това,вариатора все едно изчезва а колата става по тиха от вятъра.за вървенето няма да говоря,защото имам чувство,че става 2,5.проблема с клатенето изчезва,но за жалост до следващото палене а това претрисане не се полува винаги за да се оправи.а за датчика на коляновия вал,просто ми дойде на ума да попитам.
Тук идва моя въпрос към някой от колегите,които си разбират от работата и се надявам да отговорят колкото и глупав да е въпроса ми.
Искам да попитам има ли връзка например ВАРИАТОРА,а според мен има с мененето на оборотите,както и датчика на коляновия вал???
Споделям това,защото на няколко пъти след запалване на моята,стартирането е с ужасно тракане на вариатора,след секундно претрисане,заглъхване и нормализиране на оборотите,след като са паднали на 100 преди това,вариатора все едно изчезва а колата става по тиха от вятъра.за вървенето няма да говоря,защото имам чувство,че става 2,5.проблема с клатенето изчезва,но за жалост до следващото палене а това претрисане не се полува винаги за да се оправи.а за датчика на коляновия вал,просто ми дойде на ума да попитам.
Comment